2015 m. lapkričio 3 d., antradienis

Falafeliai. Avinžirnių antras dublis

Avinžirnius virtuvėje jau išbandžiau, bet buvo tik vienas kartas, tad reikėtų atidžiau juos panagrinėti. Kadangi sau buvau pasižadėjusi pasigaminti falafelius, tą ir darau. Falafeliai - Artimųjų Rytų patiekalas, gaminamas iš avinžirnių, pupelių, ar abiejų. Aš buvau nusižiūrėjusi Jamie Oliverio  receptą iš laidos "15 minute meals", tai naudojau konservuotus avinžirnius ir pupelių mišinį. Prisiskaičiau, kad iš išmirkytų džiovintų avinžirnių falafeliai žymiai skanesni. Na, aš ir savaisiais nenusivyliau, bet kitą kartą pamėginsiu ir ilgiau trunkantį (paruošimo atžvilgiu) variantą. 


Beje, falafeliai labai sotūs ir maistingi, nors mėsos ten ir nėra. Puikiai tiks tiek pietums, tiek vakarienei. Taip pat galima valgyti ne tik kaip kepsnelius su daržovėmis, bet ir dėti į lavašą ar pitos duonelę (Jamie'io variantas)

8-10 vidutinio dydžio falafelių reikės:

1 skardinės konservuotų avinžirnių
1 skardinės konservuotų pupelių (kokių tik norite, aš radau mišinį)
1-2 šaukštų miltų
prieskonių (kumino, paprikos miltelių, čili, pipirų, čiobrelių ir t.t.)
Galima dėti citrinos žievelę, petražoles
Aliejaus kepimui

Nusunkiame avinžirnius ir pupeles, dedame į virtuvinį kombainą, trintuvą ar dar kažkokį panašų prietaisą. Aš smulkinau pusiau rankiniu trintuvu iš "Tupperware", bet jis pusiaukelėje nusprendė sustoti, tad teko pabaigti paprasčiausiu bulvių grūstuvu. Ir ką, kuo puikiausiai viską sutrynė. Dedam miltus ir prieskonius. Jų reikėtų nepagailėti, nes tiek pupelės, tiek avinžirniai blankaus skonio, tai jį reikėtų paryškinti. Jamie'is dėjo ir petražolių, bet aš jų neturėjau. Jūs, jei turite, galite įdėti. Iš gautos masės drėgnomis rankomis formuojame kukuliukus, juos truputį suplojame ir kepame keptuvėje kol taps auksinės spalvos. Nepamirštam apversti, nes viena pusė bus toli gražu ne auksinė. Valgome su jogurtiniu padažu. 

Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą